Home Profile Affies Stuff Empty
Tuesday 31 December 2013 • 06:03 • 0 Memories

Photobucket



 2014 akan datang !!
Haaaaa tidakkk..
Kenapa harus datang dengan cepat .
Aku tak bersedia nak naik sekolah dan belajar benda yang baru .
Aku dah besar .
Dah tak dapat nak main permainan budak - budak lagi .
Dah tak dapat nak manja - manja dengan family aku .
Arghhhhhh !!
Tahun nie aku ada peperiksaan besar ..
Owhhh tidakkk !!!
PBSMR I'M COMING !!!
Hehehehe ..
Okay .. Korank mesti nak tahu azzam aku kan .
Okay , azzam aku ialah :
* Nak kurus kan badan 
* Nak belajar betul - betul 
* Fokus pada pelajaran 
Atau senang cakap buat benda yang sepatutnya aku buat .
Harap aku dapat berubah dan jadi yang terbaik .



Akhir kata , aku nak mintak maaf kalau aku ada terkasar bahasa .
Aku harap korank doakan aku dapat 9A dalam PBSMR .
Dan jangan lupa juga doakan aku berubah jadi orang yang beriman dan terbaik .
Okalah . Aku nak ucapkan " HAPPY NEW YEAR "



0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :