Home Profile Affies Stuff Empty
Thursday 6 February 2014 • 06:37 • 0 Memories

Photobucket


Time nie aku tengah fikirkan tentang Si Dye yang tak akan jadi milik aku .
Btw aku akan tetap sayang dye walau dye tak akan jadi hak aku .
Kalau aku berpeluang bersama dye aku akan jaga dye macam mana aku jaga kucing 
yang paling comel .
Dan perpisahan aku dan dye hanya boleh terjadi bila ajal memanggil .
Aku terlalu sayang dye . 
Dye faham aku dan aku faham dye .
Tapi dye anggap aku sebagai adik not someone special .
Hmphhh !!
Aku akan cuba sedaya upaya untuk lupakan dye walaupun tak boleh .
Aku akan cuba lupakan dye dengan cara sakitkan hati sendiri .
Wish me luck , okay .
Btw aku still letak kau dalam hati aku .



0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :