Home Profile Affies Stuff Empty
Thursday 24 April 2014 • 06:43 • 0 Memories

Photobucket

Tahu tak aku jelous gila dengan kawan-kawan aku yang dah ada couple .
Aku nie entah bila nak ada peneman .
Aku mengharapkan seseorang itu tapi aku rasa dye tak akan kot jadi milik aku . 
Humphhh !! 
BTW aku akan tetap menunggu kot . 
Kalau aku dah give up aku akan cuba sedaya upaya aku untuk lupakan dye 
walaupun susah .
Its okay , yang penting aku bahagia .
Tapi aku harap sangat dye akan jadi milik aku , suatu hari nanti . 
Insya'allah . . .
Aku harap kau doakan aku bahagia and dapat orang yang boleh membahagiakan aku .

^.^ Keep Calm And Almost Waiting ^,^
M.R ASMA


0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :