Home Profile Affies Stuff Empty
Tuesday 19 November 2013 • 06:10 • 0 Memories

Photobucket

Hye korank .. 
Hari nie aku nak ceter pasal Abg Hot aku ..
Name dye adalah , aku terpaksa rahsiakan sebab aku tak nak dye tahu aku ceter
pasal dye at korank ..
Sebenarnya dye nie baik tapi orang lain pandang dye nie jahat sebab mybe muka dye kot ..
Jujurlah dye memang sangat - sangat baik ..
Tapi dye orang semua mesti akan judge dye dari segi muka dye ..
Muka dye memang lah agak nampak macam jahat tapi hati dye baik ..
Kadang - kadang aku pun fikir dye jahat tapi bila aku kenal dye dengan lebih rapat 
rupa - rupanya dye terlalu baik ..
Walaupun dye bajet , aroggent but dye still baik dengan aku ..
Aku rasa senang bila berkawan dengan dye ..
Tapi dye nak ke kawan dengan aku yang poyo nie ..
 Okay lah .. Akhir kata  " Don't Judge A Face By Its Cover "
Okay .. Jangan tengok muka tu macam penyagak terus korank Judge , kita hendaklah 
tengok pada hati dye dulu .. okay .




0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :