Home Profile Affies Stuff Empty
Wednesday 20 November 2013 • 01:17 • 0 Memories

Photobucket

Hye ..
Aku teringin sangat nak ada pakwe yang sentiasa ambil tahu pasal aku 
dan selalu mendegar cerita yang tak pernah penting pun sebenarnya .
Tapi ada ke lagi lelaki yang macam tu . 
Kalau lah ada aku harap aku dapat , tapi itu pun kalau ada.
Aku rasa kalau ada pun nak ke dia orang kat aku yang simple dan sewel nie .
Sape lah aku nak dapat lelaki yang macam tu .
Aku rasa aku cuma boleh berangan je kot ..
Hahaha ^,^
Tapi aku harap sangat - sangat aku dapat pakwe yang macam tu .
Dan yang paling penting aku nak dia sporting macam aku .
Tu pun kalau adalah tapi kalau dia suka dengar cerita aku dan
selalu ambil berat tentang aku itupun sudah mencukupi untuk aku ..
Insya'allah aku akan setia dengan pakwe yang macam apa yang aku cakap tadi ..
Hopefully I get him !!




0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :