Home Profile Affies Stuff Empty
Tuesday 26 November 2013 • 15:52 • 0 Memories

Photobucket

Ada crush ke tak ?
Hmphhh !!
Crush tu memang lah ada . 
Aku rasa setiap orang mesti ada crush kan .
Tapi crush nie kadang - kadang boleh dimiliki atau tak .
Tapi aku tak atau senang cakap tak kan arghh sebab dia bukan suka dekat aku pun .
Tapi tak apa , aku akan bahagia bila tengok dia bahagia walaupun aku sensara .
Sebenarnya aku dah lama dah suka crush aku nie tapi maybe time tu aku tak berapa feeling sangat kot .
Tapi bila dah terlepas macam nie aku rasa menyesal pulak .
Tapi nak buat macam mana orang dah tak suka kat kita apa kita nak kejar - kejar kan lagi .
Jujur tau selamanie aku couple dengan Ex -Ex aku tu sebab aku nak 
lupakan dia .
Tapi semakin aku nak lupakan dye semakin dekat dye pada aku .
Hmphhh !!
Tulah yang membuatkan aku sukar untuk lupakan dye .
Tapi kalau aku tak lupakan dye nanti hati aku makin sakit .
Kalau aku berpeluang cakap dengan crush aku , aku cuma nak cakap :
" Tolong lah pergi dari hidup aku , aku tak nak kau ada dalam hati aku atau fikiran aku."
Aku cakap macam tu untuk nak tengok dye bahagia dengan wanita pilihan dye .
Aku akan doakan yang terbaik untuk dye tapi aku harap juga yang dye pun akan doakan 
kebahagian aku juga .
Walaupun aku dengan dye tak boleh nak berkongsi kasih sayang aku harap aku dapat jadi kawan kau . 
Itu je harapan aku .
Tolonglah aku nak sangat kalau hubungan kau dengan aku macam dulu still mesej , suka 
kenekan satu sama lain .
Hmphh !! 
Aku harap sangat .
Please MR.AR ! 


0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :