Home Profile Affies Stuff Empty
Tuesday 26 November 2013 • 09:05 • 0 Memories

Photobucket

Aku nie sentiasa rasa kesunyian .
Aku tak tahu nak buat apa supaya aku tak rasa sunyi .
Aku perlukan someone yang dapat menemani aku jika aku sunyi dan dapat gembirakan 
aku kalau aku sedih .
Tapi aku still tak dapat lagi someone tuu .
Aku perlu kan nya !!
Please !!
Aku nak someone yang dapat happy kan aku dan dapat buat apa - apa
demi aku .
Tu lah yang aku inginkan .
Kalau ada pakwe pun tapi tak mesej , jumpa or call baik tak payah ada 
sebab sama je macam takde pakwe kan .
Hmphh !! 
Sebenarnya itulah yang aku rasakan dan sebab itu aku buat status aku SINGLE . 
Aku harap korank faham .
Aku nak sangat ada pakwe yang selalu call aku , mesej aku dan kalau ada free mesti nak jumpa 
aku .
Tapi buat masa sekarang aku tak dapat lagi yang macam tu .
Pakwe aku sekarang nie dh ofline so , tak dapat kita orang nak chat kan .
Tu lah yang aku tak suka kalau pakwe tu budak FB.
Nanti kalau nak borak je mesti kene online .
Kalau aku dapat GET BACK balik dengan EX aku kan best sebab dye selalu call aku
sebelum dye tido dan dia selalu mesej aku walaupun dye terpaksa
belikan aku topap kalau aku takde topap .
Dan yang paling aku suka bila ada masa yang sesuai aku akan jumpa dye .
Best sangat !!
Kalau lah dapat yang macam tu mesti best !!
Hope sangat - sangat ..


0 Comments:

Post a Comment

Follow Me?



Bonjour~



Hello Guys! This is My Blog. Do You like it? I hope this is not your last visit. And follow me if you like to
Hate my blog?click Here

FootPrint


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Applause





Blog Owner: Your name
Basecode: Kawaii Lady
Skins By : Rahmaniar
Big Help :